Riktigt dåligt

Imorse klockan 10.00 skulle alla grupper redosvisa sitt projektarbete.
Vi var grupp 1 och därför skulel vi vara dem första som skulle redovisa. Men det gick inte som det skulle, vi redovisade inte. Vår projekt ledare var inte här idag för han skulle "kolla på hus".'
Det gör mig riktigt förbannad och arg. Vår grupp har inte lyckats sammanbeta bra under dem här 4 veckorna och det finns en del som inte äns brydde sig. okej, inte en del, utan en person.
Det som är jobbigt är att alla får allt skit för det. aah så arg jag är.

Jajja! Nu är det iallafall fredag och det som ska göras ikväll blir väl antagligten idol finalen och mys!:P
Men först så ska jag in till stan med dino och julia :)

HERRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Riktigt dåligt

2007-12-07 @ 13:05:15
Imorse klockan 10.00 skulle alla grupper redosvisa sitt projektarbete.
Vi var grupp 1 och därför skulel vi vara dem första som skulle redovisa. Men det gick inte som det skulle, vi redovisade inte. Vår projekt ledare var inte här idag för han skulle "kolla på hus".'
Det gör mig riktigt förbannad och arg. Vår grupp har inte lyckats sammanbeta bra under dem här 4 veckorna och det finns en del som inte äns brydde sig. okej, inte en del, utan en person.
Det som är jobbigt är att alla får allt skit för det. aah så arg jag är.

Jajja! Nu är det iallafall fredag och det som ska göras ikväll blir väl antagligten idol finalen och mys!:P
Men först så ska jag in till stan med dino och julia :)

HERRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Riktigt dåligt

Imorse klockan 10.00 skulle alla grupper redosvisa sitt projektarbete.
Vi var grupp 1 och därför skulel vi vara dem första som skulle redovisa. Men det gick inte som det skulle, vi redovisade inte. Vår projekt ledare var inte här idag för han skulle "kolla på hus".'
Det gör mig riktigt förbannad och arg. Vår grupp har inte lyckats sammanbeta bra under dem här 4 veckorna och det finns en del som inte äns brydde sig. okej, inte en del, utan en person.
Det som är jobbigt är att alla får allt skit för det. aah så arg jag är.

Jajja! Nu är det iallafall fredag och det som ska göras ikväll blir väl antagligten idol finalen och mys!:P
Men först så ska jag in till stan med dino och julia :)

HERRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0