Pyntat julgranen..

Och den blev jätte fin!:)
Emil kom förbi här en stund tidigare och vi bytade julklappar! Direkt när han gick sprang jag och öppnade julklappen. haha asså seriöst jag är så jävla tråkig ibland.. kunde verkligen inte låta bli att  vänta tills imorgon!:D  Taaaack min älskling iaf!<3

Ett annan grej som är jävligt sorlig är att käre jag börjar känna mig sjuk!:O
Ont i hela kroppen och huvudet.. antar att det är en liten febring som kommer, hoppas inte hoppas inte!
Hoppas på att man bara är trött.. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, gud vad skönt.
Är sugen på att gå och lägga mig redan nu!
Nu ska jag iallafall slänga av mig mina kläder och ta på mig mysmys och glo tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Pyntat julgranen..

2007-12-23 @ 19:29:40
Och den blev jätte fin!:)
Emil kom förbi här en stund tidigare och vi bytade julklappar! Direkt när han gick sprang jag och öppnade julklappen. haha asså seriöst jag är så jävla tråkig ibland.. kunde verkligen inte låta bli att  vänta tills imorgon!:D  Taaaack min älskling iaf!<3

Ett annan grej som är jävligt sorlig är att käre jag börjar känna mig sjuk!:O
Ont i hela kroppen och huvudet.. antar att det är en liten febring som kommer, hoppas inte hoppas inte!
Hoppas på att man bara är trött.. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, gud vad skönt.
Är sugen på att gå och lägga mig redan nu!
Nu ska jag iallafall slänga av mig mina kläder och ta på mig mysmys och glo tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Pyntat julgranen..

Och den blev jätte fin!:)
Emil kom förbi här en stund tidigare och vi bytade julklappar! Direkt när han gick sprang jag och öppnade julklappen. haha asså seriöst jag är så jävla tråkig ibland.. kunde verkligen inte låta bli att  vänta tills imorgon!:D  Taaaack min älskling iaf!<3

Ett annan grej som är jävligt sorlig är att käre jag börjar känna mig sjuk!:O
Ont i hela kroppen och huvudet.. antar att det är en liten febring som kommer, hoppas inte hoppas inte!
Hoppas på att man bara är trött.. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, gud vad skönt.
Är sugen på att gå och lägga mig redan nu!
Nu ska jag iallafall slänga av mig mina kläder och ta på mig mysmys och glo tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0