onödigt inlägg jiaa!

I söndags kväll kom Emil hit och vi myste på!
Hyrde film, the pursuit of happiness. Den var jätte bra!
När vi sedan skulel gå upp i måndags var det extra jobbigt! Så trötta och så mysigt det var så ville man verkligen inte gå upp ur sängen, så vi ble kvar i den.
Sen åkte vi hem till honom och där sov jag tills idag. Och det man endast har gjort idag är typ bara att titta på idol. 
Dessutom hade jag och emil 13 månader igår, 13 månader!  Sjukt vad det går snabbt.

Ikväll är det ÄNTIGEN desperate housewifes WOHO!
Sedan ska jag gå och lägga mig tidigt, är så sjukt trött!! och jag bara längtar efter att få sova

jajja jag har verkligen inget mer att säga. bajs på er! HEJDÅÅE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

onödigt inlägg jiaa!

2007-12-04 @ 17:03:04
I söndags kväll kom Emil hit och vi myste på!
Hyrde film, the pursuit of happiness. Den var jätte bra!
När vi sedan skulel gå upp i måndags var det extra jobbigt! Så trötta och så mysigt det var så ville man verkligen inte gå upp ur sängen, så vi ble kvar i den.
Sen åkte vi hem till honom och där sov jag tills idag. Och det man endast har gjort idag är typ bara att titta på idol. 
Dessutom hade jag och emil 13 månader igår, 13 månader!  Sjukt vad det går snabbt.

Ikväll är det ÄNTIGEN desperate housewifes WOHO!
Sedan ska jag gå och lägga mig tidigt, är så sjukt trött!! och jag bara längtar efter att få sova

jajja jag har verkligen inget mer att säga. bajs på er! HEJDÅÅE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

onödigt inlägg jiaa!

I söndags kväll kom Emil hit och vi myste på!
Hyrde film, the pursuit of happiness. Den var jätte bra!
När vi sedan skulel gå upp i måndags var det extra jobbigt! Så trötta och så mysigt det var så ville man verkligen inte gå upp ur sängen, så vi ble kvar i den.
Sen åkte vi hem till honom och där sov jag tills idag. Och det man endast har gjort idag är typ bara att titta på idol. 
Dessutom hade jag och emil 13 månader igår, 13 månader!  Sjukt vad det går snabbt.

Ikväll är det ÄNTIGEN desperate housewifes WOHO!
Sedan ska jag gå och lägga mig tidigt, är så sjukt trött!! och jag bara längtar efter att få sova

jajja jag har verkligen inget mer att säga. bajs på er! HEJDÅÅE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0