Never lose sight of who you are?



JAG:
Är singel: nej..
Saknar någon just nu: mm..
Är rädd för att bli övergiven: ja
Dricker alkohol: jaop
Kan sjunga så att andra kan lyssna på det: haha tror inte det
Ser på nyheterna: kan hända 8-)
Dödar insekter: nää, de e för äckligt
Svär ofta: haha afan!
Sjunger i duschen: näe inte direkt
Är en morgonperson: nejjjj fyfan
Är petig med grammatik: nej, inte vad jag vet
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: har ingen pyjamas
Är kär i kärleken: think so!
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja:$
Äter snabbmat varje vecka: nej men annat skit!
Tror på spöken: ja:(
Vill ha barn: klart!
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: jo, antagligen:P

HAR DU:
Glasögon/linser: nej, men tror jag behöver:P
Piercingar: jia
syskon: ADÅ!
Jobb: näjj
Rymt hemifrån: jo kanske, (om den gången räknades, emma:P)
Förföljelsemani: ?
Tvångstankar: jaaa.. aah
Färgat håret: aaa, och för många gånger
Bra självförtroende:näe?
Haft sex: je
Köpt kondomer: yeah dude
Tagit nakenbilder: hahaha näe
Sagt jag älskar dig till någon: ja
Dumpat någon: hmmmmm... ja
Gjort något olagligt: mmhm:(
Somnat i skolan: haha som fan
Brutit ett ben: nej(H)
Tappat bort mig i min hemstad: jaa, mitt lokalsinne = BAJS!
Sett en fallande stjärna och önskat något: nej
Sparat något från ett gammalt förhållande: hmm..noe
Varit kär i någon som inte varit kär i dig: jaa, tror de :/
Gjort något som jag lovat mig sälv att inte göra: ja
Smygit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag var för mina föräldrar: haha vem har inte det?
En hemlighet som ingen vet: mm, :P
Struntat i ett prov: jaa
Varit på en blind date: näfan
Sovit en hel dag: jaaaaaaaaaaa!
Somnat gråtande: ja

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: rätt ofta
Vilja dö: nej inte dö kanske, men bara gömma sig?
Drömma mardrömmar: allt för ofta just nu:/
Drömma sexdrömmar: iband :P
Försökt vara annolunda: va?
Klä dig i svart: ja, men dock inte som en emokiiiid
Gå till kyrkan: nej:P
Röka: mjo, :(
Ha sex: ;)
Ljuga: jag hatar att juga och jag e dessutom sämst på det också!
Hata folk: njaa
Lita på folk: nejnejej

VEM:
Saknar du: bajs
Vill du döda: ingeeen
Rörde dig sist: Li
Vill du slå: ngn
Sårade dig senast: bajs
Hade du sex med senast: emil
Kramade du sist: Li
Vill du prata med: mamma
Vill du vara som: vet ikke?
Vill du bli galet full med: emma imorn fään!
Är vackrast på jorden: Mååånga
Gör dig riktigt glad: massa saker

SISTA PERSON SOM
Sov i din säng: emil
gör sover jag själv. va`?
Fick dig att gråta: bajs
Spenderade en natt med dig: emil
Delade du en dricka med: hmm...emii tror ja
Skrek på dig: bajs
Fick sms från: hmm.. kommer inte igåg
Ringde dig: emma

HUR
Svara du i telefon: Hej de e madde
Fördriver du tiden: Tv och dator såklart OCH sova<3
Hur mycket pengar har du: 400 :(
Tjänar du pengar: nä:P
Ofta bäddar du sängen: nästan varje dag(not)
Ofta träffar du din familj: varje dag typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Never lose sight of who you are?

2007-12-08 @ 02:08:18


JAG:
Är singel: nej..
Saknar någon just nu: mm..
Är rädd för att bli övergiven: ja
Dricker alkohol: jaop
Kan sjunga så att andra kan lyssna på det: haha tror inte det
Ser på nyheterna: kan hända 8-)
Dödar insekter: nää, de e för äckligt
Svär ofta: haha afan!
Sjunger i duschen: näe inte direkt
Är en morgonperson: nejjjj fyfan
Är petig med grammatik: nej, inte vad jag vet
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: har ingen pyjamas
Är kär i kärleken: think so!
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja:$
Äter snabbmat varje vecka: nej men annat skit!
Tror på spöken: ja:(
Vill ha barn: klart!
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: jo, antagligen:P

HAR DU:
Glasögon/linser: nej, men tror jag behöver:P
Piercingar: jia
syskon: ADÅ!
Jobb: näjj
Rymt hemifrån: jo kanske, (om den gången räknades, emma:P)
Förföljelsemani: ?
Tvångstankar: jaaa.. aah
Färgat håret: aaa, och för många gånger
Bra självförtroende:näe?
Haft sex: je
Köpt kondomer: yeah dude
Tagit nakenbilder: hahaha näe
Sagt jag älskar dig till någon: ja
Dumpat någon: hmmmmm... ja
Gjort något olagligt: mmhm:(
Somnat i skolan: haha som fan
Brutit ett ben: nej(H)
Tappat bort mig i min hemstad: jaa, mitt lokalsinne = BAJS!
Sett en fallande stjärna och önskat något: nej
Sparat något från ett gammalt förhållande: hmm..noe
Varit kär i någon som inte varit kär i dig: jaa, tror de :/
Gjort något som jag lovat mig sälv att inte göra: ja
Smygit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag var för mina föräldrar: haha vem har inte det?
En hemlighet som ingen vet: mm, :P
Struntat i ett prov: jaa
Varit på en blind date: näfan
Sovit en hel dag: jaaaaaaaaaaa!
Somnat gråtande: ja

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: rätt ofta
Vilja dö: nej inte dö kanske, men bara gömma sig?
Drömma mardrömmar: allt för ofta just nu:/
Drömma sexdrömmar: iband :P
Försökt vara annolunda: va?
Klä dig i svart: ja, men dock inte som en emokiiiid
Gå till kyrkan: nej:P
Röka: mjo, :(
Ha sex: ;)
Ljuga: jag hatar att juga och jag e dessutom sämst på det också!
Hata folk: njaa
Lita på folk: nejnejej

VEM:
Saknar du: bajs
Vill du döda: ingeeen
Rörde dig sist: Li
Vill du slå: ngn
Sårade dig senast: bajs
Hade du sex med senast: emil
Kramade du sist: Li
Vill du prata med: mamma
Vill du vara som: vet ikke?
Vill du bli galet full med: emma imorn fään!
Är vackrast på jorden: Mååånga
Gör dig riktigt glad: massa saker

SISTA PERSON SOM
Sov i din säng: emil
gör sover jag själv. va`?
Fick dig att gråta: bajs
Spenderade en natt med dig: emil
Delade du en dricka med: hmm...emii tror ja
Skrek på dig: bajs
Fick sms från: hmm.. kommer inte igåg
Ringde dig: emma

HUR
Svara du i telefon: Hej de e madde
Fördriver du tiden: Tv och dator såklart OCH sova<3
Hur mycket pengar har du: 400 :(
Tjänar du pengar: nä:P
Ofta bäddar du sängen: nästan varje dag(not)
Ofta träffar du din familj: varje dag typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Never lose sight of who you are?



JAG:
Är singel: nej..
Saknar någon just nu: mm..
Är rädd för att bli övergiven: ja
Dricker alkohol: jaop
Kan sjunga så att andra kan lyssna på det: haha tror inte det
Ser på nyheterna: kan hända 8-)
Dödar insekter: nää, de e för äckligt
Svär ofta: haha afan!
Sjunger i duschen: näe inte direkt
Är en morgonperson: nejjjj fyfan
Är petig med grammatik: nej, inte vad jag vet
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: har ingen pyjamas
Är kär i kärleken: think so!
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja:$
Äter snabbmat varje vecka: nej men annat skit!
Tror på spöken: ja:(
Vill ha barn: klart!
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: jo, antagligen:P

HAR DU:
Glasögon/linser: nej, men tror jag behöver:P
Piercingar: jia
syskon: ADÅ!
Jobb: näjj
Rymt hemifrån: jo kanske, (om den gången räknades, emma:P)
Förföljelsemani: ?
Tvångstankar: jaaa.. aah
Färgat håret: aaa, och för många gånger
Bra självförtroende:näe?
Haft sex: je
Köpt kondomer: yeah dude
Tagit nakenbilder: hahaha näe
Sagt jag älskar dig till någon: ja
Dumpat någon: hmmmmm... ja
Gjort något olagligt: mmhm:(
Somnat i skolan: haha som fan
Brutit ett ben: nej(H)
Tappat bort mig i min hemstad: jaa, mitt lokalsinne = BAJS!
Sett en fallande stjärna och önskat något: nej
Sparat något från ett gammalt förhållande: hmm..noe
Varit kär i någon som inte varit kär i dig: jaa, tror de :/
Gjort något som jag lovat mig sälv att inte göra: ja
Smygit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag var för mina föräldrar: haha vem har inte det?
En hemlighet som ingen vet: mm, :P
Struntat i ett prov: jaa
Varit på en blind date: näfan
Sovit en hel dag: jaaaaaaaaaaa!
Somnat gråtande: ja

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: rätt ofta
Vilja dö: nej inte dö kanske, men bara gömma sig?
Drömma mardrömmar: allt för ofta just nu:/
Drömma sexdrömmar: iband :P
Försökt vara annolunda: va?
Klä dig i svart: ja, men dock inte som en emokiiiid
Gå till kyrkan: nej:P
Röka: mjo, :(
Ha sex: ;)
Ljuga: jag hatar att juga och jag e dessutom sämst på det också!
Hata folk: njaa
Lita på folk: nejnejej

VEM:
Saknar du: bajs
Vill du döda: ingeeen
Rörde dig sist: Li
Vill du slå: ngn
Sårade dig senast: bajs
Hade du sex med senast: emil
Kramade du sist: Li
Vill du prata med: mamma
Vill du vara som: vet ikke?
Vill du bli galet full med: emma imorn fään!
Är vackrast på jorden: Mååånga
Gör dig riktigt glad: massa saker

SISTA PERSON SOM
Sov i din säng: emil
gör sover jag själv. va`?
Fick dig att gråta: bajs
Spenderade en natt med dig: emil
Delade du en dricka med: hmm...emii tror ja
Skrek på dig: bajs
Fick sms från: hmm.. kommer inte igåg
Ringde dig: emma

HUR
Svara du i telefon: Hej de e madde
Fördriver du tiden: Tv och dator såklart OCH sova<3
Hur mycket pengar har du: 400 :(
Tjänar du pengar: nä:P
Ofta bäddar du sängen: nästan varje dag(not)
Ofta träffar du din familj: varje dag typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0