JULAFTON:D

image83

Usch! Låg och drog mig hela natten med feber. Jobbigt värre.
Som tur är så mår jag mycket bättre idag!! tacktack!

I morse gick jag och josse hem till farmor å farfar. Vi fikade och fick julklappar och sedan gick vi hem igen ..  påvägen hem stack vi igenom kronprinsen för att köpa de sista julklapparna och nu är man helt klar, det är på tiden! haha..skönt!

Har precis tittat på kalle anka å sånt bajs.. fan vad trött man är på de nu asså haha sjukt
jajja, har inte så mycker mer att säga, mer än att önska er alla en jätte trevlig julafton! :)
och jag kan knappt vänta tills ikväll när vi ska börja öppna julklapparna, aaaah ge mig!

NU börjar kan du vissla johanna!:D seeeeeees
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Josse

baaaaaaaaaaaaajs, jag missade kan du vissla johanna! den som är så bra och sorglig :( god jul syster min! love you muchoooo! ps. du ska få en julklapp av mig snart, jag lovar

2007-12-25 @ 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

JULAFTON:D

2007-12-24 @ 16:03:31
image83

Usch! Låg och drog mig hela natten med feber. Jobbigt värre.
Som tur är så mår jag mycket bättre idag!! tacktack!

I morse gick jag och josse hem till farmor å farfar. Vi fikade och fick julklappar och sedan gick vi hem igen ..  påvägen hem stack vi igenom kronprinsen för att köpa de sista julklapparna och nu är man helt klar, det är på tiden! haha..skönt!

Har precis tittat på kalle anka å sånt bajs.. fan vad trött man är på de nu asså haha sjukt
jajja, har inte så mycker mer att säga, mer än att önska er alla en jätte trevlig julafton! :)
och jag kan knappt vänta tills ikväll när vi ska börja öppna julklapparna, aaaah ge mig!

NU börjar kan du vissla johanna!:D seeeeeees
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Postat av: Josse

baaaaaaaaaaaaajs, jag missade kan du vissla johanna! den som är så bra och sorglig :( god jul syster min! love you muchoooo! ps. du ska få en julklapp av mig snart, jag lovar

2007-12-25 @ 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

JULAFTON:D

image83

Usch! Låg och drog mig hela natten med feber. Jobbigt värre.
Som tur är så mår jag mycket bättre idag!! tacktack!

I morse gick jag och josse hem till farmor å farfar. Vi fikade och fick julklappar och sedan gick vi hem igen ..  påvägen hem stack vi igenom kronprinsen för att köpa de sista julklapparna och nu är man helt klar, det är på tiden! haha..skönt!

Har precis tittat på kalle anka å sånt bajs.. fan vad trött man är på de nu asså haha sjukt
jajja, har inte så mycker mer att säga, mer än att önska er alla en jätte trevlig julafton! :)
och jag kan knappt vänta tills ikväll när vi ska börja öppna julklapparna, aaaah ge mig!

NU börjar kan du vissla johanna!:D seeeeeees
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Josse

baaaaaaaaaaaaajs, jag missade kan du vissla johanna! den som är så bra och sorglig :( god jul syster min! love you muchoooo! ps. du ska få en julklapp av mig snart, jag lovar

2007-12-25 @ 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0