I kväller

Ikväll har det varit träävligt, mycket trevligt för den delen!
Fast alla var sjukt sega osv men jag klarade av att ha mitt humör på topp! :)
Först var det vi tjejer, förutom julia, linnea och ingrid. Vi åt massa gotti gott och drack lite (bara jag och emma:P)
Sen när klockan var vid 00.00 så stack vi till en annnan fest som vaar najjs och sedan vidare till lillatorg.. efter en stund pllade vi inte och då stack jag och emma till burger king<3. Och nu har jag kommit hem och sitter här, och ska snart bara hoppa in i sängen och decka. för såhär mycket sprit har jag nog ite fått i mig på länge.
sooooooooooooooooov gotttttt, för det tänke rjag görA! :)
BYEBYE FUUUCKERS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 03:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

I kväller

2007-12-09 @ 03:35:27

Ikväll har det varit träävligt, mycket trevligt för den delen!
Fast alla var sjukt sega osv men jag klarade av att ha mitt humör på topp! :)
Först var det vi tjejer, förutom julia, linnea och ingrid. Vi åt massa gotti gott och drack lite (bara jag och emma:P)
Sen när klockan var vid 00.00 så stack vi till en annnan fest som vaar najjs och sedan vidare till lillatorg.. efter en stund pllade vi inte och då stack jag och emma till burger king<3. Och nu har jag kommit hem och sitter här, och ska snart bara hoppa in i sängen och decka. för såhär mycket sprit har jag nog ite fått i mig på länge.
sooooooooooooooooov gotttttt, för det tänke rjag görA! :)
BYEBYE FUUUCKERS!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 03:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

I kväller

Ikväll har det varit träävligt, mycket trevligt för den delen!
Fast alla var sjukt sega osv men jag klarade av att ha mitt humör på topp! :)
Först var det vi tjejer, förutom julia, linnea och ingrid. Vi åt massa gotti gott och drack lite (bara jag och emma:P)
Sen när klockan var vid 00.00 så stack vi till en annnan fest som vaar najjs och sedan vidare till lillatorg.. efter en stund pllade vi inte och då stack jag och emma till burger king<3. Och nu har jag kommit hem och sitter här, och ska snart bara hoppa in i sängen och decka. för såhär mycket sprit har jag nog ite fått i mig på länge.
sooooooooooooooooov gotttttt, för det tänke rjag görA! :)
BYEBYE FUUUCKERS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 03:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0