huh??

Asså seriöst!
Jag gick in på aftonbladet.se för att kolla läget...
Jag fick syn på en sån töntig fråga som löd "Tycker du att vi ska ge bort Skåne till Danmark?" & jag svarade såklart, nej!
Sen när man såg resultaten av vad folk tycker så blev man sjukt missnöjd och chokad.. Jag menar va!?
varför vill man ge bort skåne till danmark? det är bara sjukt... det är antagligen bara stockholmare som har röstat "ja".. hoppas det, fan ta skåningar  om de har röstat "ja" liksom.. om ni nu hoppas på att danmark ska ta över skåne så flytta dit istället isåfall era puckon...

Jajja, jag har inget liv haha.. men idag har jag endast hållt på med det sista på emils julklapp och damn det tog mig bara MINST 6 timmar.. Och nu ligger jag äntligen i min säng och ska snart sovee, för imorn ska man upp tidigt!

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Patrix

Jag skulle inte bangat på Danmark är ett bättre land än Sverige.
Vi sköter i princip all odling i Sverige. Danmark är även ett mycket rikare land än Sverige, saker hade blivit betydligt billigare. Dessutom är deras politik bättre *HOST* Alkohol *HOST*

Sverige skulle bli fruktansvärt fattigt

2007-12-28 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

huh??

2007-12-23 @ 04:09:50
Asså seriöst!
Jag gick in på aftonbladet.se för att kolla läget...
Jag fick syn på en sån töntig fråga som löd "Tycker du att vi ska ge bort Skåne till Danmark?" & jag svarade såklart, nej!
Sen när man såg resultaten av vad folk tycker så blev man sjukt missnöjd och chokad.. Jag menar va!?
varför vill man ge bort skåne till danmark? det är bara sjukt... det är antagligen bara stockholmare som har röstat "ja".. hoppas det, fan ta skåningar  om de har röstat "ja" liksom.. om ni nu hoppas på att danmark ska ta över skåne så flytta dit istället isåfall era puckon...

Jajja, jag har inget liv haha.. men idag har jag endast hållt på med det sista på emils julklapp och damn det tog mig bara MINST 6 timmar.. Och nu ligger jag äntligen i min säng och ska snart sovee, för imorn ska man upp tidigt!

Godnatt på er

Kommentarer

Postat av: Patrix

Jag skulle inte bangat på Danmark är ett bättre land än Sverige.
Vi sköter i princip all odling i Sverige. Danmark är även ett mycket rikare land än Sverige, saker hade blivit betydligt billigare. Dessutom är deras politik bättre *HOST* Alkohol *HOST*

Sverige skulle bli fruktansvärt fattigt

2007-12-28 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

huh??

Asså seriöst!
Jag gick in på aftonbladet.se för att kolla läget...
Jag fick syn på en sån töntig fråga som löd "Tycker du att vi ska ge bort Skåne till Danmark?" & jag svarade såklart, nej!
Sen när man såg resultaten av vad folk tycker så blev man sjukt missnöjd och chokad.. Jag menar va!?
varför vill man ge bort skåne till danmark? det är bara sjukt... det är antagligen bara stockholmare som har röstat "ja".. hoppas det, fan ta skåningar  om de har röstat "ja" liksom.. om ni nu hoppas på att danmark ska ta över skåne så flytta dit istället isåfall era puckon...

Jajja, jag har inget liv haha.. men idag har jag endast hållt på med det sista på emils julklapp och damn det tog mig bara MINST 6 timmar.. Och nu ligger jag äntligen i min säng och ska snart sovee, för imorn ska man upp tidigt!

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Patrix

Jag skulle inte bangat på Danmark är ett bättre land än Sverige.
Vi sköter i princip all odling i Sverige. Danmark är även ett mycket rikare land än Sverige, saker hade blivit betydligt billigare. Dessutom är deras politik bättre *HOST* Alkohol *HOST*

Sverige skulle bli fruktansvärt fattigt

2007-12-28 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0