himma

Nu har jag kommit hem från sölvesborg. Det har faktiskt varit mycket mysigt och trevligt! Jag bara älskar min mormor och morfar. Min mormor är fan den ballaste!
Vi gick på julmarknad och där köpte jag ett par pärlörhängen:P och sedan när vi kom hem åt vi sjukt god mat och därefter marängsvich (stavas det så? :S)..
Sen efter det drack vi glögg och åt lussekatter och kakor.

Och nu sitter man här och ska snart börja plocka undan i mitt rum så det blir lite mysigt...
Sen kommer emil snart och då ska vi mysa, har inte träffat honom alls i helgen, så det är mycket vi ska ta igen;) BAAH!

Puss och Kram din banaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

himma

2007-12-02 @ 18:58:02
Nu har jag kommit hem från sölvesborg. Det har faktiskt varit mycket mysigt och trevligt! Jag bara älskar min mormor och morfar. Min mormor är fan den ballaste!
Vi gick på julmarknad och där köpte jag ett par pärlörhängen:P och sedan när vi kom hem åt vi sjukt god mat och därefter marängsvich (stavas det så? :S)..
Sen efter det drack vi glögg och åt lussekatter och kakor.

Och nu sitter man här och ska snart börja plocka undan i mitt rum så det blir lite mysigt...
Sen kommer emil snart och då ska vi mysa, har inte träffat honom alls i helgen, så det är mycket vi ska ta igen;) BAAH!

Puss och Kram din banaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

himma

Nu har jag kommit hem från sölvesborg. Det har faktiskt varit mycket mysigt och trevligt! Jag bara älskar min mormor och morfar. Min mormor är fan den ballaste!
Vi gick på julmarknad och där köpte jag ett par pärlörhängen:P och sedan när vi kom hem åt vi sjukt god mat och därefter marängsvich (stavas det så? :S)..
Sen efter det drack vi glögg och åt lussekatter och kakor.

Och nu sitter man här och ska snart börja plocka undan i mitt rum så det blir lite mysigt...
Sen kommer emil snart och då ska vi mysa, har inte träffat honom alls i helgen, så det är mycket vi ska ta igen;) BAAH!

Puss och Kram din banaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0