hey there

image60Idag när man vaknade brediv emil så ville man verkligen inte gå upp, ville bara ligga kvar! Skola dödar mig:(
Det värsta var nog dansen på gymnastiken, en gammal folkdans. Och det gick ju verkigen inget vidre bra, vi sög! Och det erkännde t.o.m vår gympalärare, haha..
Nu ska jag snart sticka till fiket där min syrra jobbar. Äta massa massa skit och dricka chai tee. Gratis.
Imorgon ska man bowla med skolan , ändå skoj! Sedan är det natt bion på kvällen :) myyys


Nobody gonna love me better, I must stick with you forever
Nobody gonna take me higher, I must stick with you


PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hey there

2007-12-11 @ 17:32:15
image60Idag när man vaknade brediv emil så ville man verkligen inte gå upp, ville bara ligga kvar! Skola dödar mig:(
Det värsta var nog dansen på gymnastiken, en gammal folkdans. Och det gick ju verkigen inget vidre bra, vi sög! Och det erkännde t.o.m vår gympalärare, haha..
Nu ska jag snart sticka till fiket där min syrra jobbar. Äta massa massa skit och dricka chai tee. Gratis.
Imorgon ska man bowla med skolan , ändå skoj! Sedan är det natt bion på kvällen :) myyys


Nobody gonna love me better, I must stick with you forever
Nobody gonna take me higher, I must stick with you


PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hey there

image60Idag när man vaknade brediv emil så ville man verkligen inte gå upp, ville bara ligga kvar! Skola dödar mig:(
Det värsta var nog dansen på gymnastiken, en gammal folkdans. Och det gick ju verkigen inget vidre bra, vi sög! Och det erkännde t.o.m vår gympalärare, haha..
Nu ska jag snart sticka till fiket där min syrra jobbar. Äta massa massa skit och dricka chai tee. Gratis.
Imorgon ska man bowla med skolan , ändå skoj! Sedan är det natt bion på kvällen :) myyys


Nobody gonna love me better, I must stick with you forever
Nobody gonna take me higher, I must stick with you


PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0