hello

Igår kväll kom pojkvännen hit. mysmys. Hyrde två filmer, napoleon dynamite och american pie beta house.
Heelt okej ändå. Typiskt tånårsfilmer :Pmenemen.
I morse sov vi inte bort hela dagen utan gick upp lite tidigare för att sedan ta oss till mobilia.
Där försökte jag hitta något tills imorgon, köpte örhängen, klämor och armband. Sedan massa andra smått å gott!

Idag är jag riktigt seg, lika seg som jag var igår kväll! Har haft sådan enorm huvudvärk i 2-3 dagar nu..
Hoppas det inte håller i sig tills imorgon också, för då kommer jag verkligen inte vara taggad alls!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart fixa håret sen blir det städning.
Ska sova med sophiesen inatt, gulleunge!

PUSS!

image90

JAG ÄLSKAR DIG EMIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hello

2007-12-30 @ 20:49:03
Igår kväll kom pojkvännen hit. mysmys. Hyrde två filmer, napoleon dynamite och american pie beta house.
Heelt okej ändå. Typiskt tånårsfilmer :Pmenemen.
I morse sov vi inte bort hela dagen utan gick upp lite tidigare för att sedan ta oss till mobilia.
Där försökte jag hitta något tills imorgon, köpte örhängen, klämor och armband. Sedan massa andra smått å gott!

Idag är jag riktigt seg, lika seg som jag var igår kväll! Har haft sådan enorm huvudvärk i 2-3 dagar nu..
Hoppas det inte håller i sig tills imorgon också, för då kommer jag verkligen inte vara taggad alls!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart fixa håret sen blir det städning.
Ska sova med sophiesen inatt, gulleunge!

PUSS!

image90

JAG ÄLSKAR DIG EMIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hello

Igår kväll kom pojkvännen hit. mysmys. Hyrde två filmer, napoleon dynamite och american pie beta house.
Heelt okej ändå. Typiskt tånårsfilmer :Pmenemen.
I morse sov vi inte bort hela dagen utan gick upp lite tidigare för att sedan ta oss till mobilia.
Där försökte jag hitta något tills imorgon, köpte örhängen, klämor och armband. Sedan massa andra smått å gott!

Idag är jag riktigt seg, lika seg som jag var igår kväll! Har haft sådan enorm huvudvärk i 2-3 dagar nu..
Hoppas det inte håller i sig tills imorgon också, för då kommer jag verkligen inte vara taggad alls!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart fixa håret sen blir det städning.
Ska sova med sophiesen inatt, gulleunge!

PUSS!

image90

JAG ÄLSKAR DIG EMIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0