heart attack

Iband är jag bara så sjukt rädd..
Känslan inom mig bara växer
och det känns som om den bara tar över mig,
bit för bit.
När jag tänker tillbaka så kommer jag ihåg
vad jag just tänkte för mig själv varje dag.
Och denna tanken jag har inom mig just nu,
den stora tanken som åker runt i mitt
lilla huvud hela tiden är det jag aldrig
någonsinn skulle kunna tänka mig kunde hända.
Jag vet exakt vad jag vill och hur jag vill ha det.
Varje gång jag tänker tillbaka
så blir jag alltid lika ledsen och hängig.
Varje gång jag ser det som krossar mig mest,
så tänker jag alltid samma jävla tanke,
varför?
Det som gör mig mest förbannad och förtvivlad
är själva tanken att det verkligen händer, på riktigt.
Förvirrad och  fundersam.
Låt allting bli bra igen.
Detta är det ända jag verkligen önskar mig just nu. 
Ge mig.  

image68
(Jag, förra julen -06)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

heart attack

2007-12-13 @ 23:22:25
Iband är jag bara så sjukt rädd..
Känslan inom mig bara växer
och det känns som om den bara tar över mig,
bit för bit.
När jag tänker tillbaka så kommer jag ihåg
vad jag just tänkte för mig själv varje dag.
Och denna tanken jag har inom mig just nu,
den stora tanken som åker runt i mitt
lilla huvud hela tiden är det jag aldrig
någonsinn skulle kunna tänka mig kunde hända.
Jag vet exakt vad jag vill och hur jag vill ha det.
Varje gång jag tänker tillbaka
så blir jag alltid lika ledsen och hängig.
Varje gång jag ser det som krossar mig mest,
så tänker jag alltid samma jävla tanke,
varför?
Det som gör mig mest förbannad och förtvivlad
är själva tanken att det verkligen händer, på riktigt.
Förvirrad och  fundersam.
Låt allting bli bra igen.
Detta är det ända jag verkligen önskar mig just nu. 
Ge mig.  

image68
(Jag, förra julen -06)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

heart attack

Iband är jag bara så sjukt rädd..
Känslan inom mig bara växer
och det känns som om den bara tar över mig,
bit för bit.
När jag tänker tillbaka så kommer jag ihåg
vad jag just tänkte för mig själv varje dag.
Och denna tanken jag har inom mig just nu,
den stora tanken som åker runt i mitt
lilla huvud hela tiden är det jag aldrig
någonsinn skulle kunna tänka mig kunde hända.
Jag vet exakt vad jag vill och hur jag vill ha det.
Varje gång jag tänker tillbaka
så blir jag alltid lika ledsen och hängig.
Varje gång jag ser det som krossar mig mest,
så tänker jag alltid samma jävla tanke,
varför?
Det som gör mig mest förbannad och förtvivlad
är själva tanken att det verkligen händer, på riktigt.
Förvirrad och  fundersam.
Låt allting bli bra igen.
Detta är det ända jag verkligen önskar mig just nu. 
Ge mig.  

image68
(Jag, förra julen -06)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0