Freitag imorgon!

Tråkig dag idag eller vad!!
Först så kom jag och emil inte upp ur sängen så vi försov oss som vanligt.
Kom en timme försenad till skolan, och när man väl är där så finns det inte så mycket man gör på lektionerna, men det är ändå så jävla tråkigt och jobbigt varje dag!

Är jätte trött och det finns nog inget bra på tv ikväll, så man ska försöka gå och lägga sig tifigt idag. Men det blir ändå aldrig så!

Jajja, fredag imorgon och jag längtar riktigt mycket!! :) På lördag fyller Emma år, och jag hoppas verkligen att jag kan vara med och fira dig baby!


Nu ska jag fixa lite med julklappar å sånt;) yeaaaaaaay!

puss!

image45
cameron Diaz, snygggging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Freitag imorgon!

2007-12-06 @ 20:05:37
Tråkig dag idag eller vad!!
Först så kom jag och emil inte upp ur sängen så vi försov oss som vanligt.
Kom en timme försenad till skolan, och när man väl är där så finns det inte så mycket man gör på lektionerna, men det är ändå så jävla tråkigt och jobbigt varje dag!

Är jätte trött och det finns nog inget bra på tv ikväll, så man ska försöka gå och lägga sig tifigt idag. Men det blir ändå aldrig så!

Jajja, fredag imorgon och jag längtar riktigt mycket!! :) På lördag fyller Emma år, och jag hoppas verkligen att jag kan vara med och fira dig baby!


Nu ska jag fixa lite med julklappar å sånt;) yeaaaaaaay!

puss!

image45
cameron Diaz, snygggging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Freitag imorgon!

Tråkig dag idag eller vad!!
Först så kom jag och emil inte upp ur sängen så vi försov oss som vanligt.
Kom en timme försenad till skolan, och när man väl är där så finns det inte så mycket man gör på lektionerna, men det är ändå så jävla tråkigt och jobbigt varje dag!

Är jätte trött och det finns nog inget bra på tv ikväll, så man ska försöka gå och lägga sig tifigt idag. Men det blir ändå aldrig så!

Jajja, fredag imorgon och jag längtar riktigt mycket!! :) På lördag fyller Emma år, och jag hoppas verkligen att jag kan vara med och fira dig baby!


Nu ska jag fixa lite med julklappar å sånt;) yeaaaaaaay!

puss!

image45
cameron Diaz, snygggging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0