Första dagen

på lovet. Underbart!!

Igår gjorde man inget speciellt, ville kröka men alla var helt sega och sen hade vi ingen stans att vara så..
Vi alla skulle egentligen sticka och åka skriskor på stortorget istället, men så blev det inte heller :P
så det slutade med att emil kom hit och vi gick och hyrde film och myste.
låg och sov och drog oss i sängen till klockan 15.00 som typ alltid.

ingen jävla aning om vad som händer ikväll,
men jag antar att jag blir hemma och tar det lugnt och fixar det sista på älsklingens julklapp
image80
(min mun på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Första dagen

2007-12-21 @ 18:19:02
på lovet. Underbart!!

Igår gjorde man inget speciellt, ville kröka men alla var helt sega och sen hade vi ingen stans att vara så..
Vi alla skulle egentligen sticka och åka skriskor på stortorget istället, men så blev det inte heller :P
så det slutade med att emil kom hit och vi gick och hyrde film och myste.
låg och sov och drog oss i sängen till klockan 15.00 som typ alltid.

ingen jävla aning om vad som händer ikväll,
men jag antar att jag blir hemma och tar det lugnt och fixar det sista på älsklingens julklapp
image80
(min mun på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Första dagen

på lovet. Underbart!!

Igår gjorde man inget speciellt, ville kröka men alla var helt sega och sen hade vi ingen stans att vara så..
Vi alla skulle egentligen sticka och åka skriskor på stortorget istället, men så blev det inte heller :P
så det slutade med att emil kom hit och vi gick och hyrde film och myste.
låg och sov och drog oss i sängen till klockan 15.00 som typ alltid.

ingen jävla aning om vad som händer ikväll,
men jag antar att jag blir hemma och tar det lugnt och fixar det sista på älsklingens julklapp
image80
(min mun på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0