FÖR JAG HAR FÅTT EN HELT UNDERBAR...

KAMERA! :D är så sjukt glad..
Fick en i julklapp men den var hmm rätt dålig..
åkte in imorse till siba med pappa och där fann vi min kamera:) en Canon IXUS 70 - Silver!
muuutchoo muutcho fin och bra!


Igår gjorde jag inte så mycket.. sjukt trött så det blev mys hemma. Sophie sov hos mig i natt och vi satt och kollade på ungefär 20 avsnitt av Hem till midgård. haha det är så jävla kul..

jajja, nyår på MÅNDAG:O helt sjukt!
Får se hur nyårn blir.. jag har verkligen INGA förväntningar.. tror det kommer bli rätt misslyckat.. men jag får tänka positivt och göra setuationen som den blir till den bästa! vet iallfall vad jag ska ha på mig så det känns verkligen skönt!

usch ja, inte så mycket sömn i natt..så trött asså... kan knappt skriva, orkar inte tänka så jag bara löddrar fram massa fjantigt ointrissanta saker. wowowowow

jag vill bara mysa med emil nu.. så hejdåååååååååååååå bäjsar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

FÖR JAG HAR FÅTT EN HELT UNDERBAR...

2007-12-28 @ 16:43:10
KAMERA! :D är så sjukt glad..
Fick en i julklapp men den var hmm rätt dålig..
åkte in imorse till siba med pappa och där fann vi min kamera:) en Canon IXUS 70 - Silver!
muuutchoo muutcho fin och bra!


Igår gjorde jag inte så mycket.. sjukt trött så det blev mys hemma. Sophie sov hos mig i natt och vi satt och kollade på ungefär 20 avsnitt av Hem till midgård. haha det är så jävla kul..

jajja, nyår på MÅNDAG:O helt sjukt!
Får se hur nyårn blir.. jag har verkligen INGA förväntningar.. tror det kommer bli rätt misslyckat.. men jag får tänka positivt och göra setuationen som den blir till den bästa! vet iallfall vad jag ska ha på mig så det känns verkligen skönt!

usch ja, inte så mycket sömn i natt..så trött asså... kan knappt skriva, orkar inte tänka så jag bara löddrar fram massa fjantigt ointrissanta saker. wowowowow

jag vill bara mysa med emil nu.. så hejdåååååååååååååå bäjsar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

FÖR JAG HAR FÅTT EN HELT UNDERBAR...

KAMERA! :D är så sjukt glad..
Fick en i julklapp men den var hmm rätt dålig..
åkte in imorse till siba med pappa och där fann vi min kamera:) en Canon IXUS 70 - Silver!
muuutchoo muutcho fin och bra!


Igår gjorde jag inte så mycket.. sjukt trött så det blev mys hemma. Sophie sov hos mig i natt och vi satt och kollade på ungefär 20 avsnitt av Hem till midgård. haha det är så jävla kul..

jajja, nyår på MÅNDAG:O helt sjukt!
Får se hur nyårn blir.. jag har verkligen INGA förväntningar.. tror det kommer bli rätt misslyckat.. men jag får tänka positivt och göra setuationen som den blir till den bästa! vet iallfall vad jag ska ha på mig så det känns verkligen skönt!

usch ja, inte så mycket sömn i natt..så trött asså... kan knappt skriva, orkar inte tänka så jag bara löddrar fram massa fjantigt ointrissanta saker. wowowowow

jag vill bara mysa med emil nu.. så hejdåååååååååååååå bäjsar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0