...

Jag vill inte känna såhär
Jag vill bara känna mig säker
Just det är det viktigaste
Jag har tidigare känt mig säker,
Men varför inte längre?
Jag vill höra dina ord
att du verkligen menar dem.
Jag vill känna,
Känna att allt är rätt
Känna att det bara jag
Varför blir jag inte övertygad?
Tygned som jag bär inom mig är djup.
Gör mig övertygad
Visa att det bara är jag
Ge mig kärlek och passion.
 



Har haft det jätte mysigt med Emil sen i tisdags. Mys på hög nivå!! Och massa shopping idag:)
Jag kan bara säga att jag älskar dig så jävla mycket. Du är det bästa som någonsin har hänt mig. Verkligen.
 
image84


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

...

2007-12-27 @ 22:05:48
Jag vill inte känna såhär
Jag vill bara känna mig säker
Just det är det viktigaste
Jag har tidigare känt mig säker,
Men varför inte längre?
Jag vill höra dina ord
att du verkligen menar dem.
Jag vill känna,
Känna att allt är rätt
Känna att det bara jag
Varför blir jag inte övertygad?
Tygned som jag bär inom mig är djup.
Gör mig övertygad
Visa att det bara är jag
Ge mig kärlek och passion.
 



Har haft det jätte mysigt med Emil sen i tisdags. Mys på hög nivå!! Och massa shopping idag:)
Jag kan bara säga att jag älskar dig så jävla mycket. Du är det bästa som någonsin har hänt mig. Verkligen.
 
image84


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

...

Jag vill inte känna såhär
Jag vill bara känna mig säker
Just det är det viktigaste
Jag har tidigare känt mig säker,
Men varför inte längre?
Jag vill höra dina ord
att du verkligen menar dem.
Jag vill känna,
Känna att allt är rätt
Känna att det bara jag
Varför blir jag inte övertygad?
Tygned som jag bär inom mig är djup.
Gör mig övertygad
Visa att det bara är jag
Ge mig kärlek och passion.
 



Har haft det jätte mysigt med Emil sen i tisdags. Mys på hög nivå!! Och massa shopping idag:)
Jag kan bara säga att jag älskar dig så jävla mycket. Du är det bästa som någonsin har hänt mig. Verkligen.
 
image84


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0