E

Jag har aldig kännt mig så säker och trygg, med en människa.
Du och Jag har vuxit ihop till ett Vi och Jag känner det verkligen inom Mig, speciellt när Vi är utan Varandra, för det är då det känns som om Jag går isär. Utan dig i min närhet så känner jag mig så oerhört ensam. Du öppnar Mina ögon.. och för varje dag som går känner Jag bara hur mer kär Jag blir. 
Du är som Min bästa vän, en vän som man kan lita på upp till 110%. En vän som man kan vara hur öppen som helst med. Bara vara sig själv.  
Det är Du som kan få Mig att må bra, vara lycklig på riktigt.
 För det är nu Jag verkligen inser hur mycket tur Jag har! Och det borde man tänka på varje dag. Det är inte alla som får så mycket kärlek som Jag får, utav Dig varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

E

2007-12-04 @ 23:27:07
Jag har aldig kännt mig så säker och trygg, med en människa.
Du och Jag har vuxit ihop till ett Vi och Jag känner det verkligen inom Mig, speciellt när Vi är utan Varandra, för det är då det känns som om Jag går isär. Utan dig i min närhet så känner jag mig så oerhört ensam. Du öppnar Mina ögon.. och för varje dag som går känner Jag bara hur mer kär Jag blir. 
Du är som Min bästa vän, en vän som man kan lita på upp till 110%. En vän som man kan vara hur öppen som helst med. Bara vara sig själv.  
Det är Du som kan få Mig att må bra, vara lycklig på riktigt.
 För det är nu Jag verkligen inser hur mycket tur Jag har! Och det borde man tänka på varje dag. Det är inte alla som får så mycket kärlek som Jag får, utav Dig varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

E

Jag har aldig kännt mig så säker och trygg, med en människa.
Du och Jag har vuxit ihop till ett Vi och Jag känner det verkligen inom Mig, speciellt när Vi är utan Varandra, för det är då det känns som om Jag går isär. Utan dig i min närhet så känner jag mig så oerhört ensam. Du öppnar Mina ögon.. och för varje dag som går känner Jag bara hur mer kär Jag blir. 
Du är som Min bästa vän, en vän som man kan lita på upp till 110%. En vän som man kan vara hur öppen som helst med. Bara vara sig själv.  
Det är Du som kan få Mig att må bra, vara lycklig på riktigt.
 För det är nu Jag verkligen inser hur mycket tur Jag har! Och det borde man tänka på varje dag. Det är inte alla som får så mycket kärlek som Jag får, utav Dig varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0