babbel

Vaknade trött och bestämde mig för att stanna hemma idag.
Vi hade ändå inga viktiga lektioner idag, så missade nog inget speciellt direkt.
Somnade om igen och vaknade vid 12.45 tack vare emil som väckte mig med sms :P
Och idag har jag igentligen bara spelat the sims, haha jag börjar bli beroende igen! Gosch:$
Och nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart börja fixa lite med emils julklapp och sedan är det den gula som gäller för mig hem till min älskade.
Imorgon är det lördag och det kanske blir fest, är rätt taggad för krök så får se hur det blir :D och sedan på söndag ska jag hjälpa mamma att baka julgodis osv.. mysigt!

Pusspuss


GOOOD JUL! :D HAHAHAHAHAH

http://www.elfyourself.com/?id=1394817884


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

babbel

2007-12-14 @ 18:00:51

Vaknade trött och bestämde mig för att stanna hemma idag.
Vi hade ändå inga viktiga lektioner idag, så missade nog inget speciellt direkt.
Somnade om igen och vaknade vid 12.45 tack vare emil som väckte mig med sms :P
Och idag har jag igentligen bara spelat the sims, haha jag börjar bli beroende igen! Gosch:$
Och nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart börja fixa lite med emils julklapp och sedan är det den gula som gäller för mig hem till min älskade.
Imorgon är det lördag och det kanske blir fest, är rätt taggad för krök så får se hur det blir :D och sedan på söndag ska jag hjälpa mamma att baka julgodis osv.. mysigt!

Pusspuss


GOOOD JUL! :D HAHAHAHAHAH

http://www.elfyourself.com/?id=1394817884


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

babbel

Vaknade trött och bestämde mig för att stanna hemma idag.
Vi hade ändå inga viktiga lektioner idag, så missade nog inget speciellt direkt.
Somnade om igen och vaknade vid 12.45 tack vare emil som väckte mig med sms :P
Och idag har jag igentligen bara spelat the sims, haha jag börjar bli beroende igen! Gosch:$
Och nu har jag precis kommit ut från duschen och ska snart börja fixa lite med emils julklapp och sedan är det den gula som gäller för mig hem till min älskade.
Imorgon är det lördag och det kanske blir fest, är rätt taggad för krök så får se hur det blir :D och sedan på söndag ska jag hjälpa mamma att baka julgodis osv.. mysigt!

Pusspuss


GOOOD JUL! :D HAHAHAHAHAH

http://www.elfyourself.com/?id=1394817884


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0