2 dagar kvar?!

okej, det är snart julafton, och det är skrämmande!
Jag har absolut ingen julkännsla och inga julkappar är köpta. usch.. vad ska jag ta mig till?
får se om mina pengar har kommit in på mitt konto och sedan får jag rusa ner till hemköp och hitta något haha.. :S

Igår så stack jag ut och träffade emma, och hennes killkompis från stockholm, gick runt och snacka. sedan stack han och jag och emma gick mot videomix och hon handlade chips och cola...
chipsen hann vi äta upp innan hon kom hem.. haha

vaknade nyss vid 14.00 av att emil ringde mig, haha så chokad jag blev,,, trodde det var alarm på mobilen som ringde men sen så bara var det emilboo som sa något i luren! haha

Kommentarer
Postat av: faye

javet, ingen julkänsla i år alls!

2007-12-23 @ 04:20:19
URL: http://fayecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

2 dagar kvar?!

2007-12-22 @ 14:41:53
okej, det är snart julafton, och det är skrämmande!
Jag har absolut ingen julkännsla och inga julkappar är köpta. usch.. vad ska jag ta mig till?
får se om mina pengar har kommit in på mitt konto och sedan får jag rusa ner till hemköp och hitta något haha.. :S

Igår så stack jag ut och träffade emma, och hennes killkompis från stockholm, gick runt och snacka. sedan stack han och jag och emma gick mot videomix och hon handlade chips och cola...
chipsen hann vi äta upp innan hon kom hem.. haha

vaknade nyss vid 14.00 av att emil ringde mig, haha så chokad jag blev,,, trodde det var alarm på mobilen som ringde men sen så bara var det emilboo som sa något i luren! haha

Kommentarer

Postat av: faye

javet, ingen julkänsla i år alls!

2007-12-23 @ 04:20:19
URL: http://fayecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

2 dagar kvar?!

okej, det är snart julafton, och det är skrämmande!
Jag har absolut ingen julkännsla och inga julkappar är köpta. usch.. vad ska jag ta mig till?
får se om mina pengar har kommit in på mitt konto och sedan får jag rusa ner till hemköp och hitta något haha.. :S

Igår så stack jag ut och träffade emma, och hennes killkompis från stockholm, gick runt och snacka. sedan stack han och jag och emma gick mot videomix och hon handlade chips och cola...
chipsen hann vi äta upp innan hon kom hem.. haha

vaknade nyss vid 14.00 av att emil ringde mig, haha så chokad jag blev,,, trodde det var alarm på mobilen som ringde men sen så bara var det emilboo som sa något i luren! haha

Kommentarer
Postat av: faye

javet, ingen julkänsla i år alls!

2007-12-23 @ 04:20:19
URL: http://fayecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0