1:a Advent

Nu har man gått upp och är så sjukt trött! Ska snart iväg till min moster i sölvesborg(!). Där ska vi fira 1:a advent med familjen.
Jag är så trött! Vill bara lägga mig ner i sängen och sova! Menmen.. Så här sitter man morgontrött och extremt ful och äcklig medans mamma springer runt och är jätte snygg.
Ball det är att en mamma kan ge en komplex! Att en mamma är snyggare än sin dotter.... Jajja har ändå ingen ork att orka bry mig. Jag får dra på mig något och sminka mig lite så kanske det känns bättre.

Hej då era jävla tur-idioter som ligger i sängen och sover just nu!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

1:a Advent

2007-12-02 @ 08:36:42
Nu har man gått upp och är så sjukt trött! Ska snart iväg till min moster i sölvesborg(!). Där ska vi fira 1:a advent med familjen.
Jag är så trött! Vill bara lägga mig ner i sängen och sova! Menmen.. Så här sitter man morgontrött och extremt ful och äcklig medans mamma springer runt och är jätte snygg.
Ball det är att en mamma kan ge en komplex! Att en mamma är snyggare än sin dotter.... Jajja har ändå ingen ork att orka bry mig. Jag får dra på mig något och sminka mig lite så kanske det känns bättre.

Hej då era jävla tur-idioter som ligger i sängen och sover just nu!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

1:a Advent

Nu har man gått upp och är så sjukt trött! Ska snart iväg till min moster i sölvesborg(!). Där ska vi fira 1:a advent med familjen.
Jag är så trött! Vill bara lägga mig ner i sängen och sova! Menmen.. Så här sitter man morgontrött och extremt ful och äcklig medans mamma springer runt och är jätte snygg.
Ball det är att en mamma kan ge en komplex! Att en mamma är snyggare än sin dotter.... Jajja har ändå ingen ork att orka bry mig. Jag får dra på mig något och sminka mig lite så kanske det känns bättre.

Hej då era jävla tur-idioter som ligger i sängen och sover just nu!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0