- Evil Eye

image74Nu är det sovdags igen. Och varför har jag alltid problm med det, varför har jag alltid en sådan ångest såfort jag ska gå och lägga mig?
Jag hatar att ligga i min säng, när det är helt mörkt och tyst och man kan verkligen inte sova, hur mycket man än försöker. För det ända man tillslut gör, är att ligga och fundera och tänka på massa jobbiga saker.
Och jag pallar inte sitta och beklaga mig på bloggen. Är bara så jävla trött på vissa saker.
Känns som om man bara borde ge upp eller något ibland. MENMEN!
Jajja, snart nyår, och hur den kvällen kommer bli vet jag inte riktigt, vill inte ha nyår längre.
Alla har sina planer inför nyår förutom jag känns det som. jajja

Imorgon blir det skola för min del, och jag ser inte fram emot det direkt. 

fanfanfan. Varför ska jag känna såhär? och hur fan ska jag göra så allt blir bra igen?
asså fan ta allt just nu!!!!!!!!!!!.   AAAH............................

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

- Evil Eye

2007-12-18 @ 01:03:39
image74Nu är det sovdags igen. Och varför har jag alltid problm med det, varför har jag alltid en sådan ångest såfort jag ska gå och lägga mig?
Jag hatar att ligga i min säng, när det är helt mörkt och tyst och man kan verkligen inte sova, hur mycket man än försöker. För det ända man tillslut gör, är att ligga och fundera och tänka på massa jobbiga saker.
Och jag pallar inte sitta och beklaga mig på bloggen. Är bara så jävla trött på vissa saker.
Känns som om man bara borde ge upp eller något ibland. MENMEN!
Jajja, snart nyår, och hur den kvällen kommer bli vet jag inte riktigt, vill inte ha nyår längre.
Alla har sina planer inför nyår förutom jag känns det som. jajja

Imorgon blir det skola för min del, och jag ser inte fram emot det direkt. 

fanfanfan. Varför ska jag känna såhär? och hur fan ska jag göra så allt blir bra igen?
asså fan ta allt just nu!!!!!!!!!!!.   AAAH............................

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

- Evil Eye

image74Nu är det sovdags igen. Och varför har jag alltid problm med det, varför har jag alltid en sådan ångest såfort jag ska gå och lägga mig?
Jag hatar att ligga i min säng, när det är helt mörkt och tyst och man kan verkligen inte sova, hur mycket man än försöker. För det ända man tillslut gör, är att ligga och fundera och tänka på massa jobbiga saker.
Och jag pallar inte sitta och beklaga mig på bloggen. Är bara så jävla trött på vissa saker.
Känns som om man bara borde ge upp eller något ibland. MENMEN!
Jajja, snart nyår, och hur den kvällen kommer bli vet jag inte riktigt, vill inte ha nyår längre.
Alla har sina planer inför nyår förutom jag känns det som. jajja

Imorgon blir det skola för min del, och jag ser inte fram emot det direkt. 

fanfanfan. Varför ska jag känna såhär? och hur fan ska jag göra så allt blir bra igen?
asså fan ta allt just nu!!!!!!!!!!!.   AAAH............................

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0